عيون القلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افــلام عــربى _ افـــلام اجنـبى _ افـــلام اون لايـن _ اغــانى _ الـعــاب _ بــرامـج

الرئيسيةnegoomrotanaأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» |HdScr|انفراد قوى لموقعنا وبعد عرضة مباشرة مشاهدة الفيلم العربى المنتظر " المصلحة" بطولة احمد السقا واحمد عز وحنان ترك مشاهدة مباشرة اون لاين
حكايه صحاب Icon_minitimeالإثنين يونيو 04, 2012 9:47 am من طرف soultan

» حصريا مشاهدة فيلم الاكشن الاسطورى والتاريخى Troy 2004 مشاهدة مباشرة اون لاين
حكايه صحاب Icon_minitimeالإثنين يونيو 04, 2012 9:45 am من طرف soultan

» فرصة عمل حقيقيه:شركة gmi لربح خيالى حتى 3150 دولار أسبوعيا
حكايه صحاب Icon_minitimeالإثنين يونيو 04, 2012 1:48 am من طرف soultan

» نانسي مع ميلا وايلا
حكايه صحاب Icon_minitimeالأحد مايو 13, 2012 5:05 pm من طرف لورا

» صـــــــــــور كريستيانو رونالدو
حكايه صحاب Icon_minitimeالجمعة مايو 11, 2012 12:35 pm من طرف لورا

» مصطفى صادق
حكايه صحاب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2012 4:10 pm من طرف EL MAGIC

» مشاهدة فيلم الأكشن الأسطوري Fast Five 2011 "l
حكايه صحاب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2012 4:07 pm من طرف EL MAGIC

» تحميل برنامج تشارلز اختراق المزرعة السعيدة charles-proxy_3.6.5.msi 2012
حكايه صحاب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2012 3:11 pm من طرف EL MAGIC

» البوم ديانا حداد " بنت أصول " 2012 CD Q 128Kbps
حكايه صحاب Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2012 9:00 am من طرف EL MAGIC

المواضيع الأكثر شعبية
ملف عن عائلة توم كروز مع الصور
صور عن الفراق
صور رومانسية اخر حاجة
بنات جميلات جدا
تحميل برنامج تشارلز اختراق المزرعة السعيدة charles-proxy_3.6.5.msi 2012
صور توايلايت
**(صور الفنانة قمر)**
***صور خيانة***
صور رومنسى اخر حاجه
جاوب من قلبك وبصراحة

حكايه صحاب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حسام مزيكا

حكايه صحاب Empty
مُساهمةموضوع: حكايه صحاب   حكايه صحاب Icon_minitimeالخميس يونيو 16, 2011 1:47 pm

انا هحاكى حكايه اتنين صحاب كانوه بيسرقوه مصرالمهم دول سرقوه مصر كتير ونهبوه فيه صريتهم فحات والناس كله عرفت عمالوه ايه راحوه سارفوه بره مصر راحوه هناك سرقوه البلد التانيه ونهبوه وصريتهم فحات راحوه قالوه ايه احنا خالص هنراجع مصر ونعيش بلحلال صحابوه قالوه ماشى خالص وانا هاعمل زياك قالوه انتا هاتعمل ايه قالوه انا هافتح اجينس عربيات صحابوه التانى قالوه خالص وانا هاعمل زايك وهافتح اججينس عربيات المهم راحوه عمالو كده كان فى واحد من الاتنين كان بيشر خمره وحجات كتيرراح فلوسه كلها راحت وبقاء فقير قال اعامل ايه قال انا هاروح لصحابى بتاع زمان وهو يدينى فلوس وارجع تانى اقف على رجلى راح لصحابوه وعمال كده راح لصحابوه عند الفيلا بتعتوه طلع البواب قالوه عايز ايه قالوه انا عايز صحابى اطلع قالوه صحابك بتاع زمان راجع وعايزك طلع البواب نده صحابوه وعامل كده نزل صحابوه قالوه عايز ايه يا صحابى قالوه انا معيش فلوس وعوز فلوس قالوه عوز كم قالوه عوز 100 الف جنيه طلع صحابوه يجبلوه الفلوس وهو على السلم سماع صحابوه بيقول ايه يا سلام لو انا كان عندى فيلا زى دى ده انا ماكونتش خراجت منها طول حياتى وسماعوه كمان بيقول شاف صورة مراته صحابوه على الحيطه قال يا سلام لو انا عندى امره زى دى تيسونى ونعيش مع بعض بلحلال سماع صحابوه كده قالوه خالص انا هديك مراتى والفلوس والفيلا بتعتى خدهم صحابوه منى وصحابوه التانى اتجنان قال ازاى اديلوه مراتى ومالى والفيلا بتعاتى المهم شرب خمره ده كمان وحجات كتير وفلوسه كلها راحت وبقاء فقير قال خلاص انا هاروح لصحابى بتاع زمان ةاخد منوه فلوس راح عند الفيلا طلع البواب قالوه عايز ايه قالو ه اطلع نادى صحابى بتاع زمان وقالوه صحابك بتاع زمان راجع وعايزك صحابوه عامل ايه اده لى البواب 20 جنيه وقالوه امشى من هنا ومش عوز اشوف واشك هنا تانى صحابوه ماشى عامل بيكلام نفسوه فى الشارع قالى ازاى صحابى الا اديتوه مالى وفيلاتى ومراتى يعامل معايا كده مين الا سماعوه وهو بيقول كده راجل كبير فى السن حكالوه الا حصل قالوه خلاص يابنى تعاله اشتغل معايا ونعيش مع بعض بلحلال المهم الراجل ده كان عنده كشك بتاع سجاءر وبسكويت وحجات اشتغل فيه صحابنه ده جايه فى يوم بيفتاح الكشك لقاءشنطه فيها 100 الف جنيه راح صاحبنه ده واخده وراح ميورها لى صحاب الكشك قالوه يابنى خلاص خوده انتا راح صاحبنا ده فاتح اجينس عربيات تانى واقف على رجاليه تانى شاف واحده حبها وحبيتوه اتفقوه على الجواز عمالوه الفرح عند العريس قالها ايه انا عوزك تعزمى اصحاب الاجينسات العربيات كلهم عملت كده البنت الصحاب ده كان اعد فى الفرح قام واقف من على الكرسى وراح مندى لصاحبو قالوه تعاله راحلوه صحابوه قالوه صحابى صحابى صحابى صحابى بتاع زمان صحابى الا اديتوه مالى صحابى الا اديتوه مراتى صحابى فيلاتى صحابى الا خانى وبعنى اطلع بره من هنا ومش عوز اشوف واشك هنا تانىصحابوه التانى عامل ايه قالوه صحابى صحابى صحابى صحابى بتاع زمان صحابى الا ادينى مالوه صحابى الا ادينى مراتوه صحابى الا دينى فيلتوه صحابى صحابى صحابى الا البنت الا انتا مجوزه دى تبقاء اختى صحابى الراجل الكبير الا قبلك فى الشارع وشغلك عنده ده يبقاء ابويا انا عملت كده علشان اعرفك معناها طعم القرش بيجى ازاى فين الصحاب الاصيل فى دول
мa∂σ

мa∂σ

حكايه صحاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: حكايه صحاب   حكايه صحاب Icon_minitimeالجمعة يونيو 17, 2011 3:00 pm

بص انا مش عارف اقرأ اى حاجة وخصوصا الجملة دى :- صريتهم فحات
دى يعنى ايه ؟؟
لو انت لغتك فرنسية اكتب بالفرنسى
بس متعذبناش بالعربى ده No
حسام مزيكا

حكايه صحاب Empty
مُساهمةموضوع: حسام مزيكا   حكايه صحاب Icon_minitimeالسبت يونيو 18, 2011 10:34 pm

يعنى الناس كلهاعرافت ان هما حراميه
هقول ايه ما انتا زولان

حكايه صحاب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» DVDRip فيلم اعز صحاب ديفيدي